close

歌詞:

We were both young when I first saw you

第一次見到你的時候, 我們都很年輕

I close my eyes

我閉上眼睛

And the flashback starts

那一幕又出現了

I'm standing there

我站在那裡

On a balcony in summer air

在陽台上乘涼

I see the lights,

看這燈光

See the party, the ballgowns

看著舞會和那些禮服

I see you make your way through the crowd

我看見你穿過湧擠的人群

And say hello

並向我打招呼

Little did I know

我只知道這一點

That you were Romeo, you were throwing pebbles

你就是羅密歐, 你丟小石子

And my daddy said, stay away from Juliet

而我爸爸說, 離茱麗葉遠一點

And I was crying on the staircase

我站在樓梯上不停地哭泣

Begging you please don't go, and I said

心裡祈求你不要離開, 並說

Romeo take me somewhere we can be alone

羅密歐帶我去一個沒有人會干擾我們的地方

I'll be waiting all there's left to do is run

我將等待這一天, 現在唯一能做的就是逃離

You'll be the prince and I'll be the princess

你將成為王子,而我將會是個公主

It's a love story, baby, just say yes

這是一個愛情故事, 親愛的你只需要答應我

So I sneak out to the garden to see you

於是, 我偷偷的跑出去公園見你

We keep quiet cause we're dead if they knew

我們保持低調, 因為他們知道了我們就死定了

So close your eyes

所以.. 請閉上你的雙眼

Escape this town for a little while

逃離這個城鎮哪怕是短暫一會

'Cause you were Romeo, I was a scarlet letter

因為你就是羅密歐, 我就像是紅字裏的女主角 (和你有世仇不能在一起)

And my daddy said, stay away from Juliet

我爸爸說, 離茱麗葉遠一點

But you were everything to me

但是, 你對於我來說是我的全部

I was begging you please don't go, and I said

我內心祈求你不要離開, 並說

Romeo take me somewhere we can be alone

羅密歐帶我去一個沒有人會干擾我們的地方

I'll be waiting, all there's left to do is run

我將會等待, 現在唯一能做的就是逃離

You'll be the prince and I'll be the princess

你將成為王子,而我將會是個公主

It's a love story, baby, just say yes

這是個愛情故事, 親愛的, 你只需要答應我

Romeo save me, they're trying to tell me how to feel

羅密歐救救我, 他們試著告訴我如何去感受

This love is difficult, but it so real

這個愛情雖然困難, 但是它卻是這麼的真實

Don't be afraid, we'll make it out of this mess

不要害怕, 我們將度過這一關的

It's a love story, baby, just say yes

這是個愛情故事, 親愛的, 你只需要答應我

 

Oh oh

I got tired of waiting,

我厭倦了等待

Wondering if you were ever coming around

想知道你是否曾經來過

My faith in you was fading,

我對你漸漸的感到沒有信心

When I met you on the outskirts of town, and I said

當我在城鎮郊區裡遇到你, 然後我說

Romeo save me, I've been feeling so alone

羅密歐救救我, 我一直覺得非常的孤單

I keep waiting for you but you never come

我一直在這裡等你但是你從來都沒來過

Is this in thy head, I don't know what to think

這是我一廂情願嗎, 我不知道該如何去想

He knelt to the ground and pulled out a ring and said

他跪在地上然後遞給我一枚戒指並說

Marry me Juliet, you'll never have to be alone

嫁給我茱麗葉, 你將不會再覺得孤單

I love you and that's all I really know

我所知道的是我愛你

I talked to your dad, go pick out a white dress

我和你父親談過, 去選購一件白色禮服吧

It's a love story, baby, just say yes

這是一個愛情故事, 親愛的, 你只需要答應

Oh, oh
Oh, oh, oh
'Cause we were both young when I first saw you

因為我第一次見到你的時候我們都很年輕

arrow
arrow
    全站熱搜

    imsophia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()